Pages

Monday, July 15, 2013

Angel, Alice and baby Angel


Sahabat, rakan dan kawan baik ....Alice in Wonderland  (AW) itulah gelaran yang sering diberikan padanya kerana dia comel, lucu (meriah dengan joke) dan namanya Alice FYC...bukan FOC... ^_^ serius giler anak cina seorang ni memang suka buat lawak dan kami memang boleh satu geng bas sekolah.


Sahabat baik saya ini orang Selangor tetapi membesar di Tawau. Oleh itu, dia tidak punya ahli keluarga di KK, suami orang Penang. Ibu bapa Alice telah lama berhijrah ke Australia. Situasi ini juga faktor penyumbang kami lebih rapat. Semasa dia pregnant anak pertama 3 tahun lepas dia mengalami alahan teruk... oleh itu, saya jadi peneman setia...kadang merangkap driver juga....cuma belum sempat jadi bidan saja....ngeengee. (harap AW baca....walaupun wa tau lu punya bahasa melayu hancussss....haha) apapun semua yang dilakukan dengan ikhlas dan gembira kerana dapat membantu apa yang termampu...namanya pun kawan baik kan?...that's what friends are for..




Akhirnya lahirlah baby girl yang cukup comel ini.....dan yang buat i teruja dan terharu sangat-sangat.....kerana nama baby ini diambil sempena nama i yang memang super cute itu...ahakss.....hehehehe....comel..comel...comel sangat-sangat.



Tq Alice...i love u...waiting mode for another angels....Annabell ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...