Pages

Friday, November 4, 2011

Hello My Dear BLOG.....I'M COMING BACK!!!!


Kenyataan pertama setelah lama tidak membuat apa-apa post baru dalam blog ini. Bersalah rasanya setelah lama menyepi....bersalah dengan blog ni, bersalah dengan kawan-kawan yang follow mahu pun yang tidak tapi tetap berkunjung ke laman bonda....hehehe. BONDA????


Errrmmmm.....ikutkan ada juga beberapa draf yang menunggu untuk di-edit dan untuk diterbangkan ke peti post... tapi entah kenapa macam banyak juga halangan atau mungkin ALASAN....huhuhu. 


Sepanjang ketiadaan itu, ada beberapa hal yang berlaku antaranya ini:


sempat check in di hospital SMC (KPJ) sekejap


 hidangan tengahari....huhuhu...


Hiburan masa susah @ /!8*#


nurse yang ambik darah tu cucuk tangan ni 2 kali baru berjaya...


Bosan......pandang sini jeww.......


Biarpun ini memang alasan semata (kata2 untuk diri sendiri)......antara punca terhenti sekejap buang tebiat dalam blog ni apabila tuannya kurang sihat hari tu.....(biasalah bila da ter-rehat sekejap tu....memandai-mandai lah pula rehat lebih)....tapi usah risau kawan-kawan, my friends, my love, my sweethearts, my darling.....everythings gonna be okayyy....yeeeaaahhhhh. Maksudnya i sihat lah tu.

****

Mungkin ini hanya sekadar ingatan pada diri sendiri agar ingat-ingat juga bahawa kita bukan robot...atau RoboCop....Suka dengan kata-kata ini "The time to relax is when you don't have time for it"  mungkin saja tu doctor berikan cuti rehat setelah hampir genap 2 tahun tidak pernah bercuti sakit ni...hehehe.



2 comments:

eda said...

hallo...my anty suda muncul dgn ceta duduk spital..apa2 pun gud luck dan jgn lupa post ceta yg best2 nanti bila g cuti....(mau ole2 ya)...

Anonymous said...

Akhirnya !!!! mo kana tya2 selalu..nah!!selau dia memantau skrg dia kena pantau hahahaha...welcome back dear!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...