Pages

Friday, August 12, 2011

Siapa Najwa Latif? - gadis Cinta di Muka Buku


Cinta Muka Buku...atau kata lain cinta pisss bukkk.....huhuhu....mula-mula dengar lagu Najwa Latif ini atau nama sebenarnya Imaratul Najwa Bt. Abdul Latif memang melodinya mudah lekat di hati. Apatah lagi jika golongan remaja yang mendengarnya. Tetiba ja single budak Najwa ni menguasai Carta HotFM 20 Terhangat kerana mendapat undian tertinggi. Siapa Najwa Latif?...mungkin ramai yang sudah kenal tapi bagi yang baru tahu dia seorang remaja yang baru berusia 16 tahun. Najwa sangat berbakat dan boleh bermain 3 alat muzik dengan baik iaitu gitar, piano dan drum bagaimanapun dia mengakui lebih meminati dan obses dengan gitar. Gadis ini mula mendapat perhatian melalui video yang diupload ke akaun Youtube miliknya. 

masih di bangku sekolah

ambil pic ni dari blog najwa
Meskipun menyanyi dan bermain alat muzik merupakan hobinya, Najwa tidak lupakan pelajaran. Paling membanggakan beliau merupakan pelajar cemerlang PMR dengan pencapaian 7A 1B. Apapun beliau diharap terus cemerlang dalam pelajaran dan kerjaya nyanyian.


Najwa juga mempunyai blog yang baru beroperasi januari tahun ini, jadi kepada yang berminat boleh intai2 blog Najwa Si Gadis Youtubenajwalatifs.blogspot atau Youtube miliknya @ youtube.najwa595 




Adatlah dalam ramai yang suka pasti ada juga yang tidak.....dalam video lagu "Cinta Muka Buku" ni ada juga kata2 kurang enak didengar dilemparkan dalam ruangan komen. Apaponnn....lirik lagu itu adalah realiti dunia remaja, jadi untuk terpengaruh tu sebenarnya terpulang dari didikan ibu bapa dan bagaimana personaliti sesorang itu terbentuk..... bukan kata dari dengar lagu itu atau lagu ini. 


p/s: Dengar lagu hanya untuk hiburan semata.....sebuah lagu yang cool, comel, sweet, colourful macam gula lolipop.......jadi layanlah lagu Najwa berserta lirik ni okehhh....





3 comments:

SheNn said...

suka ngan Najwa ni..cute and suara dia best.

d.angel said...

SheNn: setuju gan awak...tq brkunjung.

Cinoi Lavigne said...

Aku suka ni lagu. Suka cara dia nyanyi selamba2 saja. Bukan mcm ana raffali berabis kasi sedap suara.

DIa nyanyi style DUta front men Sheila On 7. I Like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...