Pages

Saturday, August 13, 2011

Kekasih Hazama: Miss N


Pagi ini aku rajin banget cuci kereta yang sekian lama bersedih tanpa dipedulikan oleh tuannya...hehehe...lagi tips jimat cermat....selain sambil2 tu dapat juga membakar kalori @ segala lemak2 yang tak patut.


Apa yang best pagi ni? sebenarnya sambil2 cuci kereta tu aku pasang radio kebetulan pla chanel HotFM bersama Kiran dan Suraya dengan tetamu undangan Hazama jejaka yang tengah nak hangat sekarang. Apa yang menariknya Hazama ni orangnya memang happening dengan lawak2 sepontan yang gila2 tu....jadi aku pun tiadalah tension cuci kereta.....hehehe.


Soalan cepu emas Suraya pagi ini ialah....benarkah Hazama sudah berpunya? & siapa gerangannya kekasih Hazama?.......huhuhuhu....jawab Hazama....jangan tak jawab. Penyanyi yang tengah popular dengan lagu Cinta  Teragung ini jujur mengakui sedang bercinta dengan gadis yang namanya bermula dengan huruf N. Baguslah Hazama jangan nak bagi kita pening dengan jawapan roller coster.....pusing2...macam gasing2...pastu jatuh berdentum...... ee,eh....Macam ruangan GOSIP pula blog ni.......huhuhuhu....apa2 lahhh.


Paling cute Hazama diminta menyanyi secara life ala2 ujibakat rancangan realiti....si Hazama ni dengan kreatif menyanyikan lagu kanak2 dengan versi suara Ramli Sarip, Awie dan Saleem....memang lucu dan best la.


Bagi yang terlepas HotFM pagi ini dengarkan ulangannya Ahad jam 8.00 malam di HotFM 30, secara online klik SINI

p/s: Suka dengar lagu Pokok ni........model2 cilik di rumah ni pun suka lagu ni.

Tersesat malu bertanya,
tak tahu tak tahu ke mana,
terlalu banyak alasannya.......

tarararaaaa........akhirnya kereta aku siap di mekap sambil layan HotFM 30







4 comments:

BTS said...

i visting u

d.angel said...

blogtilldrop: tq....

Cinoi Lavigne said...

Saya pun suka lagu PKOK.
Suara hazama memang best

d.angel said...

Cinoi Lavigne: ya ba suara lelaki sejati ni...hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...