Pages

Monday, August 22, 2011

Kim Hyun Joong ke Malaysia Pada Disember: Asia Tour 2011



Aktor Kim Hyun Jung telah berkunjung ke Malaysia semalam dan berjanji bakal singgah lagi dalam siri konsert jelajah Asianya Disember ini. Artis yang berusia 24 tahun ini mula mendapat perhatian di Malaysia setelah membintangi drama Boys Over Flowers selain turut dikenali sebagai anggota kumpulan SS501. 




Konsert ini bertujuan mempromosikan album solo pertamanya "Break Down". Album mini beliau ini telah laris 100,000 naskah di Hanteo Chart dalam masa 2 minggu berturut-turut selain meraih kemenangan 2 minggu berturut-turut juga di KBS2 Bank TV Show dengan lagu "Break Down". (itu maklumat yang sempat aku google)


**^_^**

Kenapa tetiba artis ni muncul, pasal hari-hari aku menghadap muka dia ni dalam kalender meja free dari The Face Shop yang aku dapat aritu.....sampai kekawan tanya sama ada aku ni "fan giler".....hahahah....drama Korea ni aku layan juga cuma akhir-akhir ni agak jaranglah. Kalender tu sangat berguna dalam kerja aku seharian jadi semestinyalah simpan lagi-lagi teramat comel. Kalau cerita muzik K-Pop ni remaja sekolah yang setengah giler minat terutamanya perempuan. Paling aku terkagum dorang ni bolehnya berbahasa Korea dan membaca tulisan Hangul yang aku setengah giler tak faham tu hanya dengan belajar sendiri.....hhmmm....itulah penangan artis negara Korea.....Saranghea.









2 comments:

Unknown said...

dia pernah p sabah ni.. wah.. nampaknya dia jatuh hati dengan malaysia tau.. ;)

d.angel said...

ow ya ka...nah abislah kena kerumun tu kan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...