Pages

Wednesday, December 7, 2011

Lotter @ Dudu dan si cantik di 2Friend Home Recipe


Hi semua... ingat lagi dengan Restoran 2 sahabat yang pernah menjadi entri blog ini? yang belum pernah membaca entri tersebut sila klik SINI. Hari tu geng bas sekolah dari Suria FM telah datang berkunjung menjamu selera di sini....wow!!...yeahh.. i tell you...okay. Selepas itu kunjungan seterusnya disertai oleh Lotter atau lebih comel dengan panggilan Dudu....ermm nasib baik bukan sudu...heheh....(maafkan daku my dear....aishh mengampu..) di Suria FM Kota Kinabalu. Ya la kan Suria FM tu beroperasi di 1 Borneo jadi kiranya Suria FM (KK) ni jiran tetangga ja la dengan restoran 2 Friends Home Recipe ni. Inilah yang dikatakan jiran sepakat membawa berkat.

Mau dengar gosip sikit....sikit ja tau jangan melebih-lebih, Dudu katanya membawa seseorang tau...seseorang mungkin sahabat, teman atau....ehhmm...seorang yang pastinya comel, cantik tapi bukan ganteng (masih mood Indon) ya la yang ganteng kan cuma cowok. Sesuai sangatlah tu Dudu jangan menjamu selera seorang-seorang dan apapun yang penting bahagia.


Inilah bukti kunjungan si Dudu hari tu, 

"


"


"


"


"


"


"


"


"

tengok betul-betul senyuman bahagia gitu.

"


"


"


Jadi kepada kawan-kawan yang mahu menjamu selera di restoran ini silalah berkunjung, usah malu usah segan dan silalah LIKE Fan Page mereka di 2Friend Home Recipe sekarang.....sekarang juga tau kerana mungkin anda bakal terpilih sebagai Food Tester mereka. Peace!


4 comments:

p[A]n[A]d[0]L© said...

aku mo jadi food testerrrrr!!!eheheheh

d.angel said...

hehe...boleh2 nanti like dulu fan page nya yang dear.

miss_Dark_heLious said...

jalan2 ^__^

Anonymous said...

Thanks penulis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...